HTML

wetpaint

Tároltál bennem ezt-azt, de elfelejtettél jelentkezni érte. Álomszaga van ezeknek a dolgoknak, melyek olyanok, mint a fények. Kicsit meg- pihennek előttem, majd újra beissza őket az agyam. ... (Poós Zoltán)

Friss topikok

  • Vlaci: Mit lehet ezen nem érteni? (2016.03.18. 20:19) NOSzF
  • 58991: elmúlt hétfő... ülök a tűkön. (2010.12.15. 09:31)
  • roulette software: Erről eszembe jutott valami... (2010.11.28. 21:10) perfect day
  • Christian Louboutin nx: While looking at the scheduel on my desktop, I notice that it's less than 20 days away from the XM... (2010.11.21. 04:03) miért nem éri meg rákattanni a főzős blogokra?
  • 58991: mai mantra: szeretem magam, szeretem magam, szeretem magam..:D (2010.11.08. 21:55) én

Címkék

1956 (3) acdc (1) ady (1) albert gyorgyi (1) alkohol (1) alom (5) anyak napja (1) aranyhal (2) axl (1) a csabitas muveszete (1) a la carte (1) a no helye (1) balaton (1) baleset (1) barat (4) belvarosi fesztival (1) beteg (7) blog (14) bloglaphu (1) bock (1) bor (8) borfalu (1) borfesztival (1) boru (1) buli (3) carrara (1) chagall (1) chile (3) cigi (1) cimlap (26) ciprus (2) család (18) csalad (31) csempekandallo (1) delfin (1) dino kiallitas (1) disney (1) dohanyzas (1) donovaly (2) dr house (1) ebed (1) egeszsegugy (6) egeszsegugyi reform (2) emlek (3) enneagram (1) epitkezes (2) eso (1) fabry (1) falu (1) faterok (1) felejt (1) felforgatokonyv (1) felno (1) felno a fiam (1) film (3) finom (1) fizetes (1) foci eb (2) fodor akos (1) forint (1) fulemule (1) furopajzs (1) gardrob (1) gesztenye (1) gilmore girls (9) gliwice (1) godor (1) grace (3) grace klinika (3) guns (1) gyasz (3) gyerek (21) gyerekek (2) gyereknap (1) happy art (1) havas (1) haz (11) hetfo (2) hetkoznapok (1) hirdetes (2) hirek (1) husvet (2) ideg (1) il chianti (1) index (4) india (1) irtam (1) iwiw (1) javitas (1) jegybank (1) jobarat (1) jobb (1) jurisics (1) kaja (6) kalandor kiado (1) kalandpark (1) kaposvar (1) karacson (1) karacsony (11) karacsony janos (1) kardiologia (1) karib tenger kalozai (1) kepek (2) kepviseloi koltsegterites (1) kiallitas (2) kiscsillag (1) kispal (3) kokarda (1) kolteszet napja (1) koncert (22) könyv (3) korhatar (1) korosvolgyi volgyhid (1) koszeg (2) közlekedés (1) koztarsasagi elnok (1) kuncze (2) lapszemle (1) larnaca (1) lengyelorszag (1) lgt (1) lusta (1) m1 (1) m7 (1) magyar garda (2) marcius 15 (4) marcius 8 (1) megemlekezes (3) mell (1) meret (1) mezoors (1) mozi (27) muffin (2) munka (20) muveszet (1) muvi meddovetetel (1) net (1) netszemle (3) nevado (1) nincs (39) normalis orszag (1) nyaralas (14) nyugalom (1) nyuzott (1) o (1) olimpia (8) opera (1) osztalytalalkozo (3) otthon (4) pasi (48) pasik (5) pasi ugyek (2) pentek (1) pentek 13 (1) pisa (1) politika (20) prana nadi (1) quimby (5) radio (3) reklam (9) rendor (1) rendorbunozok (1) roses (1) sablon (2) sandwichguru (1) sarosdi (1) schneebergbahn (1) shrek 3 (1) siborze (2) sieles (2) siomotel (1) sorozatok (3) sport (4) steinberger (1) stockholm (1) sugar (1) szabo csalad (1) szakacsi sandor (1) szar (1) szarsagok (2) szekszard (2) szemelyisegtipusok (1) szerelem (1) szeretet (1) szexualis iranyultsag (1) sziget (9) szimplakert (1) szinhaz (2) szinkron (1) sziriusz kapitany (1) sziv (2) szlovakia (2) szovivo (1) szuletesnap (5) szuletett felesegek (1) taj mahal (1) takler (1) tanc (1) tavasz (1) tel (1) tercia (1) tibeti asztrologia (1) tisztitokura (1) tokaj (1) toscana (8) toszkana (8) tota w (1) trening (1) tringa (1) tuntetok (2) tv (34) uffizi (1) ujevi fogadalom (1) undorito etelek (1) usa lovoldozes (1) úttörővasút (2) vampirok balja (1) van gogh (1) vasarlas non stop (1) vasút (1) velvet (1) verdi (1) vers (4) vesztergombi (1) viareggio (1) villany (2) vizilabda (3) volver (1) wii (1) zavargas (3) zawinul (1) zene (8) zoo (1) Címkefelhő

ez elmúlt hónapok krónikája

2015.05.19. 13:16 wetpaint

éjfél elmúlt, csörög a telefon, kijelző szerint R az. nézem, nem hiszem, óvatosan felveszem, halló.
szia, most sikerült végeznem.
bennem meg elindul a sztori, mint egy lavina, h igen, szakítottak, a lánytól lép ki és hív azonnal, igen, engem hív, engem, engem! szerencsére ez a lavina néma.
aludtál?
igen, de nem számít.
aztán lassan csak rájön, h túl sok a hallgatás, valami nem stimmel. gondolom ránéz telefonjára, majd úristen, ne haragudj, nem téged akartalak hívni. ezt, akkorra már én is tudtam.
semmi gond, megyek vissza, alszom tovább. szia.

de előtte egyszer még írt FBn. tudatosan, nekem. hogy ne haragudjak, előkerült másik lány, akivel csak nagyon rövid ideig voltak együtt, de most összekattantak, nem tudta mint kezelje a helyzetet, mert kíván engem is, de sajnálja.én is sajnáltam. a lány a Kürtös, csuda okos, aki könyvét is megnézte. aki azt mondta neki, h rájött többet jelentett neki, mint akkor gondolta. hát, már tudom. nem kell megkérdeznem.

marionett pár hétre visszajött ismerőseim közé, hogy a kocsma esküvő csoportba betehessem, feltételem az volt, h viselkedjen normálisan, köszönjön és kész. ment is neki egy, vagy két alkalommal. aztán azt vettem észre, h kitörölt ismerősei közül, előtte meg megint a szokott, őrült módján került a kocsmában. szerencsétlen pasi.

barcelona, 4 nap. fülbevaló, hogy ne felejtsem a sagrada ablakait. ízek, emberek, élmények - perfect days.

kisebbik szülinap, hamburgerezzünk. igyekeztem körültekintően választani, de nagyon mellé nyúltam. annyira, h nagyobbik ott is hagyott minket. azóta meg nem áll szóba velem, de, ha ezt említeném neki, akkor úgy tenne, mint aki nem is érti, csak épp nem volt mondanivalója. engem meg kurvára leszanál ez az állapot.

anyu összement. hirtelen, sokat. mint samu nadrágja. de most ausztriában, ha lehet hinni az smseknek, jól érzi magát, remélem feltöltődve érkezik.

ja, persze, azért írok megint, mert kva egyedül érzem magam. 

ja.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://wetpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr617472596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása