HTML

wetpaint

Tároltál bennem ezt-azt, de elfelejtettél jelentkezni érte. Álomszaga van ezeknek a dolgoknak, melyek olyanok, mint a fények. Kicsit meg- pihennek előttem, majd újra beissza őket az agyam. ... (Poós Zoltán)

Friss topikok

  • Vlaci: Mit lehet ezen nem érteni? (2016.03.18. 20:19) NOSzF
  • 58991: elmúlt hétfő... ülök a tűkön. (2010.12.15. 09:31)
  • roulette software: Erről eszembe jutott valami... (2010.11.28. 21:10) perfect day
  • Christian Louboutin nx: While looking at the scheduel on my desktop, I notice that it's less than 20 days away from the XM... (2010.11.21. 04:03) miért nem éri meg rákattanni a főzős blogokra?
  • 58991: mai mantra: szeretem magam, szeretem magam, szeretem magam..:D (2010.11.08. 21:55) én

Címkék

1956 (3) acdc (1) ady (1) albert gyorgyi (1) alkohol (1) alom (5) anyak napja (1) aranyhal (2) axl (1) a csabitas muveszete (1) a la carte (1) a no helye (1) balaton (1) baleset (1) barat (4) belvarosi fesztival (1) beteg (7) blog (14) bloglaphu (1) bock (1) bor (8) borfalu (1) borfesztival (1) boru (1) buli (3) carrara (1) chagall (1) chile (3) cigi (1) cimlap (26) ciprus (2) csalad (31) család (18) csempekandallo (1) delfin (1) dino kiallitas (1) disney (1) dohanyzas (1) donovaly (2) dr house (1) ebed (1) egeszsegugy (6) egeszsegugyi reform (2) emlek (3) enneagram (1) epitkezes (2) eso (1) fabry (1) falu (1) faterok (1) felejt (1) felforgatokonyv (1) felno (1) felno a fiam (1) film (3) finom (1) fizetes (1) foci eb (2) fodor akos (1) forint (1) fulemule (1) furopajzs (1) gardrob (1) gesztenye (1) gilmore girls (9) gliwice (1) godor (1) grace (3) grace klinika (3) guns (1) gyasz (3) gyerek (21) gyerekek (2) gyereknap (1) happy art (1) havas (1) haz (11) hetfo (2) hetkoznapok (1) hirdetes (2) hirek (1) husvet (2) ideg (1) il chianti (1) index (4) india (1) irtam (1) iwiw (1) javitas (1) jegybank (1) jobarat (1) jobb (1) jurisics (1) kaja (6) kalandor kiado (1) kalandpark (1) kaposvar (1) karacson (1) karacsony (11) karacsony janos (1) kardiologia (1) karib tenger kalozai (1) kepek (2) kepviseloi koltsegterites (1) kiallitas (2) kiscsillag (1) kispal (3) kokarda (1) kolteszet napja (1) koncert (22) könyv (3) korhatar (1) korosvolgyi volgyhid (1) koszeg (2) közlekedés (1) koztarsasagi elnok (1) kuncze (2) lapszemle (1) larnaca (1) lengyelorszag (1) lgt (1) lusta (1) m1 (1) m7 (1) magyar garda (2) marcius 15 (4) marcius 8 (1) megemlekezes (3) mell (1) meret (1) mezoors (1) mozi (27) muffin (2) munka (20) muveszet (1) muvi meddovetetel (1) net (1) netszemle (3) nevado (1) nincs (39) normalis orszag (1) nyaralas (14) nyugalom (1) nyuzott (1) o (1) olimpia (8) opera (1) osztalytalalkozo (3) otthon (4) pasi (48) pasik (5) pasi ugyek (2) pentek (1) pentek 13 (1) pisa (1) politika (20) prana nadi (1) quimby (5) radio (3) reklam (9) rendor (1) rendorbunozok (1) roses (1) sablon (2) sandwichguru (1) sarosdi (1) schneebergbahn (1) shrek 3 (1) siborze (2) sieles (2) siomotel (1) sorozatok (3) sport (4) steinberger (1) stockholm (1) sugar (1) szabo csalad (1) szakacsi sandor (1) szar (1) szarsagok (2) szekszard (2) szemelyisegtipusok (1) szerelem (1) szeretet (1) szexualis iranyultsag (1) sziget (9) szimplakert (1) szinhaz (2) szinkron (1) sziriusz kapitany (1) sziv (2) szlovakia (2) szovivo (1) szuletesnap (5) szuletett felesegek (1) taj mahal (1) takler (1) tanc (1) tavasz (1) tel (1) tercia (1) tibeti asztrologia (1) tisztitokura (1) tokaj (1) toscana (8) toszkana (8) tota w (1) trening (1) tringa (1) tuntetok (2) tv (34) uffizi (1) ujevi fogadalom (1) undorito etelek (1) usa lovoldozes (1) úttörővasút (2) vampirok balja (1) van gogh (1) vasarlas non stop (1) vasút (1) velvet (1) verdi (1) vers (4) vesztergombi (1) viareggio (1) villany (2) vizilabda (3) volver (1) wii (1) zavargas (3) zawinul (1) zene (8) zoo (1) Címkefelhő

perfect day

2009.10.26. 22:25 wetpaint

csak annyit kértem, hogy legyen jó péntekünk. jó. semmi több.

temetőbe mentünk, irány mezőörs, nagyi, kisebbik, nagyobbik és én. nagyobbik jövetele külön csoda.
lefelé nagyrészt hallgattunk, én énekeltem, hogy el ne aludjak a volánnál, szendvicset fogyasztottunk, az út utolsó félórájában pedig kisebbikem folyamatos türelmetlenkedését csitítottuk. az egész út rettentő hosszú másfél óra. mintha a világvégére mennénk, kisebbikem mindent így él meg, ami 20 percnél hosszabb utat követel.

két órát tevékenykedtünk a temetőben és nem történt meg amitől rettegtem, nagyobbikom nem mondta be az unalmast - legalábbis hangosan -, hanem dolgozott végig - én lazsáltam - és csendben volt, öccsén kívül nem szólt be senkinek.
miután kiütéseket kaptam a szomszéd síron lévő túlburjánzott bokortól annak megfékezésekor (jól megnyírtuk és még levelet is hagytam a síron, kérve a gondozót, hogy zabolázza meg a növényt) ezt ürügyként használhattam a lazsálásra, de így legalább jutott időm egy diófa felfedezésére és a termés begyűjtésére.
kisebbikem a kútnál szórakoztatta magát, nagy élmény egy városi gyereknek egy hagyományos kerekes kút, főleg manapság. a szórakozás végére persze úszott a cipője.

hazafelére

ebédet ígértem a társaságnak, nagyobbikomat próbáltam ezzel a programmal csábítani, de nem hittem igazán az erejében. útközben született az ötlet, hogy menjünk át komáromba. aztán, ha már ott vagyunk, akkor meg se álljunk, irány sturovó, nagyi ott ismer egy jó éttermet, társaság majd éhen halt mire odaértünk.

hatalmas adagokat ettünk, két leves, 4 főétel, 2 korsó, 1 pohár sör, két becherovka, egy víz, két üdítő 8.600 forintért. csak én voltam kicsit csalódott, h a tanyasi pörkölt mellett a sztrapacska natúr volt, nem juhtúrós. mert csak nekem alapértelmezés, h ha sztrapacska, akkor az nem csak a tészta, hanem juhtúró is. ja és még azért is csalódott voltam, mert egyik becher sem nekem érkezett. hangulat kezdett emelkedni, már a komárom sturovó szakasz szórakoztató volt, a fáradtság megtette hatását.

aztán hazafelé vesztemre elfelejtettem bekanyarodni a hídra, így alkalmat adtam az utasoknak, hogy egy lidl mellett történő elhaladás után spontán tüntetést rendezzenek követelve egy kis napzáró shoppingolást.
megadtam magam és kikészítettek. a végén a fáradtságtól röhögve vizsgálgattunk mindent, hogy hű, ez a kutyavakaró is mennyivel olcsóbb - mint nálunk -, vegyük meg!

hazaérve papírbegyűjtési terveinket nagyobbikkal sutba dobtuk - papírgyűjtés van náluk, ezügyben szorgalmaskodunk -, levezetésként még húslevest főztem, majd megjutalmaztam magam egy hűezmennyiremegéri, meg egyébként sincs nálunk ilyen alapon vett citromos becherovkával. a termék felejthető, de a napot köszönöm, mikor este jó napért imádkoztam, akkor pont ilyen, magától alakuló, semmi nem történő, csak jókedvű családi napra gondoltam. köszönöm!

2 komment

Címkék: család

A bejegyzés trackback címe:

https://wetpaint.blog.hu/api/trackback/id/tr755640923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

58991 2009.10.27. 09:39:27

Álmaimban él tovább az a kacsa, amit Párkányban ettünk knédlivel és káposztával...:)

roulette software 2010.11.28. 21:10:34

Erről eszembe jutott valami...
süti beállítások módosítása